reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Čúzy

Ladislav Čúzy

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vytrvalý pútnik na ceste do nekonečného cieľa... Človek so záujmom o okolie blízke i ďaleké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNiečo o mneZbroje, štíty, zbraneÚvahy/EsejeKresťanstvoSúkromnéNezaradené

reklama

Úvahy/Eseje

Sláva priamej demokracií!

Ladislav Čúzy

Sláva priamej demokracií!

Budeme mať referendum. To je ono!

  • 4. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 495x
  • 3
Hold heterosexualite

Ladislav Čúzy

Hold heterosexualite

Pred zopár dňami sa uskutočnil v Bratislave dúhový pride... Inými slovami homosexuálny pochod. Po prezretí informácií o akcií na ich stránke som sa zasmial a povedal, že to stojí koment...

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 643x
  • 2
Autorské práva a patenty

Ladislav Čúzy

Autorské práva a patenty

Pojmy, s ktorými sa stretol už hádam každý z nás. Hovorí sa o nich hlavne v súvislosti s ich porušovaním. Ale prečo?

  • 25. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Médiá nás ne/dez/informujú?

Ladislav Čúzy

Médiá nás ne/dez/informujú?

Minulý mesiac som sa dozvedel, že Pady Kelly (dnes Paul John Mary) príde na Slovensko...

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 595x
  • 6
Bojovanie včera a dnes...

Ladislav Čúzy

Bojovanie včera a dnes...

Vojny a boje sú staré snáď ako ľudstvo samo. Už od staroveku ľudia rôznych národov proti sebe bojovali. Najčastejšie kvôli územiam, mestám, bohatstvu (vtedy pod bohatstvo patrili aj otroci). S tým súviseli aj zbrane a so zbraňami štýl boja.

  • 13. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Bludný kruh chudoby (esej)

Ladislav Čúzy

Bludný kruh chudoby (esej)

Touto esejou som sa zapojil do súťaže. Síce som nič nevyhral, ale nepísal som ho preto, aby som vyhral, ale preto aby som dal najavo svoj postoj... A to aj robím.

  • 9. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu