reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Čúzy

Ladislav Čúzy

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vytrvalý pútnik na ceste do nekonečného cieľa... Človek so záujmom o okolie blízke i ďaleké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNiečo o mneZbroje, štíty, zbraneÚvahy/EsejeKresťanstvoSúkromnéNezaradené

reklama

Zo života

Stres dokáže mnoho...

Ladislav Čúzy

Stres dokáže mnoho...

Ako som zistil nedávno, aj v pozitívnom...

  • 22. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 3
Tam ma nedostanete...

Ladislav Čúzy

Tam ma nedostanete...

Facebook, Twittter, Badoo a tak ďalej...

  • 14. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 620x
  • 21
Cyklopúť do Turzovky

Ladislav Čúzy

Cyklopúť do Turzovky

Alebo, ako som sa precenil...

  • 28. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 5
Ako voliť nabudúce...

Ladislav Čúzy

Ako voliť nabudúce...

Ak bude zas taká situácia, že nebude koho voliť, mám nasledovný plán.

  • 22. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 431x
  • 4
Ink

Ladislav Čúzy

Ink

Pred nejakým časom som videl veľmi zaujímavý film...

  • 8. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 571x
  • 1
reklama
Nie je to taký strašiak...

Ladislav Čúzy

Nie je to taký strašiak...

Čerstvo zmaturovaný...

  • 1. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 403x
  • 2
Krv nie je voda

Ladislav Čúzy

Krv nie je voda

To je názov jednej zbierky poviedok, ale to je teraz nepodstatné... Nejde teraz o vojnu a zbytočné prelievanie krvi...

  • 24. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 906x
  • 0
Kto vymyslel tento patent?

Ladislav Čúzy

Kto vymyslel tento patent?

Minulý týždeň sme mali haváriu na odpadovom potrubí...

  • 12. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 259x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu