reklama

Stres dokáže mnoho...

Ako som zistil nedávno, aj v pozitívnom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Minulý týždeň brat išiel registrovať auto k policajtom... Tatino išiel do roboty a mamina s bratom. Takže som zostal doma sám. Od maminy som dostal jednuduchú úlohu - uvariť cestoviny.
Povedal som si, že to znie jednoducho a už som to predsa robil niekoľko krát. Tak som vzal hrniec, napustil vody, osolil, hodil doň cestoviny a dal variť. Pozrel som pre istotu, ako dlho to treba variť (10-15min) a odišiel.
No, ale čo sa nestalo... Zabudol som na to. Keď som sa vrátil do chodby, bola plná dymu. Ajaj! V momente som pomyslel, že horí tá skriňa nad sporákom, kde som varil. Tak som vybehol do kuchyne... Skriňa nehorela, ale všetok dym sa valil z toho hrnca. Nachvíľku som dvihol pokrývku... Voda už bola preč. Vypol som hneď plyn, vzal hrniec a bežal ho zbaviť jeho obsahu. Uf, podarilo sa. Hm, ale na spodku hrnca bola asi 5mm vrstva úplne do čierny zhoretých cestovín. Čistil som to zvyšok dňa.
Na druhý deň som si všimol na ruke 11 menších popálenin 1. a 2. stupňa. Vznikli pravdepodobne z toho ako som zúfalo sa snažil rýchlo vysypať obsah toho hrnca a pod vplyvom stresu som necítil bolesť z popálenia. Nuž, aspoň na niečo je stres dobrý :-)
Už radšej dávam dobrý pozor pri varení cestovín...

Ladislav Čúzy

Ladislav Čúzy

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vytrvalý pútnik na ceste do nekonečného cieľa... Človek so záujmom o okolie blízke i ďaleké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNiečo o mneZbroje, štíty, zbraneÚvahy/EsejeKresťanstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu