reklama

Hold heterosexualite

Pred zopár dňami sa uskutočnil v Bratislave dúhový pride... Inými slovami homosexuálny pochod. Po prezretí informácií o akcií na ich stránke som sa zasmial a povedal, že to stojí koment...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Dúhový pride v BA
Dúhový pride v BA (zdroj: Pavol Urbi)

Na ich stránke ( http://www.duhovypride.sk/sk/?from=/) som našiel tieto myšlienky.
1. Všetci ľudia by mali byť hrdí na svoju sexuálnu orientáciu a rodovú identitu
2. Rozmanitosť je dar
3. Sexuálna orientácia a rodová identita sú prirodzené a nemožno ich zámerne meniť

No fajn, usmial som sa... To stojí za koment. Tak tieto myšlienky trocha aplikujem na seba :-)
1. Áno, som hrdý na svoju orientáciu... Som hrdý na to, že som heterosexuál. A tiež som hrdý na to, že som chlap. Byť chlapom je super, povedal by som, že lepšie ako ženou, aspoň mne to viac vyhovuje :-D Je skvelé, že som schopný slobodne milovať ženu. Ženy sú tie najkrajšie a najdokonalejšie stvorenia na zemi predsa (a keby len to). A aké je nádherné ešte k tomu ľúbiť ženu. Mať s ňou hlbký citový, krásny, čistý vzťah. Ľúbiť a nielen povrchne, na jednu noc, alebo na krátke použitie a vrátenie do obehu... To sú veci, na ktoré môžu byť heterosexuáli právom hrdí.

2. No jasne, rozmanitosť je dar... Bolo by naozaj škaredé a smutné, keby sme mali všade homosexuálov. A ešte horšie, keby boli všetci chlapi. Oj, to by svet krutým vyzeral. Je úplne skvelé, že máme mužov a ženy a keď sú heterosexuálne orientovaní. Sú rozmanití a predsa si rozumejú, hoci chcú presne to opačné. Muž chce ženu a žena chce muža. Muž hľadá, koho by ľúbil, ochraňoval, žena hľadá kto by ju ľúbil, pod koho ochranou by sa cítila dobre. A najlepšie na tomto všetkom je, môžu vytvoriť lásku, nádherný vzťah ten zavŕšiť v manželstve a plodom tejto ich lásky sú deti. No, nič sa nedá robiť, bez tejto krásnej rozmanitosti by ľudstvo veľmi rýchlo vyhynulo.

3. Samozrejme... A je to tak správne. Príroda je spoľahlivá ako švajčiarske hodinky. Stará sa o to, aby sa skoro všetci jedinci narodili správnej orientácie a aby sa obe pohlavia rodili v približne rovnakom pomere. Pravda, u nie vždy sa to podarí, a niektorí jedinci v prírode sú akosi poškodení, porušení a to aj vo výbere sexuálneho objektu. Našťastie, príroda má aj mechanizmy na to, aby takých porušení nepribúdalo a nemajú žiadne 4% (alebo je to už dneska viac?Hm?). Spájam tu 3. bod s prvým, a dodávam...: Som hrdý na svoju heterosexualitu, a aj keď si myslím, že sa dá zámerne meniť, nedonúti ma k tomu žiadna úchylná doba, ani keby som mal homosexuálny pochod a bolo by vážne super moderné byť homosexuálom, nestanem sa ním.

Toš, dosť bolo irónie... :-)

Zaujali ma aj iné veci. Toto je jedna z nich-

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PRIDE podporuje zrovnoprávnenie gejov, lesieb, bisexuálnych a transgender ľudí, ich partnerských a rodinných vzťahov.
Prečo prepánajána???
Dňa 8. februára 1994 Európsky parlament v Štrasburgu prijal rezolúciu potvrdzujúcu rovnosť práv pre homosexuálov.
Takže čo vlastne chcú? Nikto ich neprenasleduje, nikto ich nemôže za svoju orientáciu dať do basy.
Chcú manželstvá? Ale načo? Môžu spolu žiť. Môžu mať spoločný majetok a po smrti jedného jestvuje testament. V čom je problém? Ak chcú naozaj rovnaké práva a len preto pochodujú a predvádzajú sa akí sú "in" tak môžu spokojne odísť domov, pretože majú rovnaké práva ako všetci občania.
Mne sa však zdá, že si chcú vydobýjať nadštandardné práva, aké im neprislúchajú.
Prečo sa má stať podľa Európskeho parlamentu zločinom kritizovanie homosexuality a moslimov?
Prečo, ak chcú naozaj len zrovnoprávnenie napadli homosexuálni teroristi Bash back veriacich, ktorí ich ani nezbili za to, že sú inej orientácie, ani nenadávali, ani nič?
Prečo bol kazateľ Shawn Holes zatknutý za to, že povedal, že homosexuálne správanie je hriechom? Pozor, slovo hriech má význam len pre veriaceho človeka, zákony nepoznajú slovo hriech ako urážlivé, či pobrujúce.
Tolerovať nezmená súhlasiť. Tolerovať znamená nechať žiť. Tak nech to platí obojstranne. Ja nechám žiť homosexuálov svoj život, bez ohľadu na to, aký hriešny sa mi bude zdať. Môže mi byť jedno, čo vyznávajú. Ale rovnako od nich požadujem, aby nechali mňa vyznávať moje hodnoty a podľa nich žiť a správať sa. Mier.


Obávam sa však horšieho...Podaj prst a schmatne Ti celú ruku... Žeby na tom niečo bolo?

Ladislav Čúzy

Ladislav Čúzy

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vytrvalý pútnik na ceste do nekonečného cieľa... Človek so záujmom o okolie blízke i ďaleké. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNiečo o mneZbroje, štíty, zbraneÚvahy/EsejeKresťanstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu